Post by waimodetapo on Feb 24, 2022 1:25:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cyberika: Action Cyberpunk RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cyberika: Action Cyberpunk RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Cyberika: Action Cyberpunk RPG 2022 version ▞▞▞
det er et bra spill, fin grafikk og fin historie
Jeg lastet ned bare for å gi utviklerne noen råd: slutt å fortelle spillerne om å endre taktikk eller spille annerledes når de gir en anmeldelse. Slutt å være defensiv når du får ærlig tilbakemelding. Slutt å fortelle spillere at alle gjenstander er i spillet når de har fortalt deg at gjenstandene de trenger faller for sjelden, og de mister XP når de dør. Fiks det. Det kommer til å irritere spillere. Du TRENGER spillere og de trenger deg IKKE. Til slutt, kopier og lim inn svar viser mangel på respekt og latskap.
Spillet fungerer ikke offline og det bruker for mye internettdata. Ville vært bedre om det kunne spilles offline.
Veldig bra spill, men jeg har gjort noen feil og nå for vanskelig å komme videre kan det gjøre det lettere å starte et nytt spill for de av oss som gjør denne feilen og bare sliter med å komme videre etter å ha tatt feil valg i starten
Hvis du trenger vareinformasjon, trykk lenge, jeg så ikke dette i opplæringen. Jeg ble lei av spillet før jeg nådde lv25, grindy eller $. Fin kunst, men å måtte stoppe for å lade våpen på nytt mens man blir angrepet😒
Det går sakte i begynnelsen, men vil øke hastigheten og bli et bedre spill når PVP-modus er nådd på grunn av de sosiale vennene som kan møtes i seksjonene av byen.
Etter å ha spilt i 5 dager må jeg si at spillet er bra, kampen jeg opplever under spilling anses fortsatt for å være normal etter min mening, ikke for vanskelig, men heller ikke for lett heller, det er bare perfekt og jeg håper utvikleren holder det som min eneste klage er at sannsynligheten for at noen varer faller er for lav, som for eksempel Farad GTS-batteriet er så vanskelig å få tak i selv om det er sjeldent at det er vanlig. det skal bli mye bedre.
Helt ok
Jeg liker spillet, men jeg har et problem, vennligst gjør avataren angrep og beveg deg samtidig. Ikke la avataren ta skade etter å ha flyttet fra stedet kulen passerer, sørg for at jeg kan revurdere vurderingen
Cyberika-サイバーパンクアドベンチャーRPG アドベンチャー xmye
Det er et helt fantastisk spill. Men det eneste jeg har problemet er at det er veldig vanskelig å finne våpen, mat og andre ting. Så vær så snill, spillprodusenter legger til noen flere tyvegods på vanlige steder. Og også øke posekapasiteten
fryktelig ubalansert. absolutt alt, inkludert hvert våpen og klesplagg i spillet, forringes over tid super raskt og blir ubrukelig, så du må kjøpe mer eller slipe for reparasjonsressurser... men mens du sliper bruker du mer klær og våpen som forringes like raskt. ingen måte å blokkere fiender. fiender går opp i nivå med deg, og våpnene dine vil alltid være mye svakere enn deres, selv de du kjøper i våpenbutikken. ekstrem betalingsmurfiende på nivå 16.
Jeg har nettopp kjøpt noe i spillet. Du belastet meg 2,09 euro, men jeg fikk ikke varen! For en svindel! Edit: Jeg prøvde igjen. Jeg ble belastet igjen og fikk ikke varen min!
Alle klager på at spillet er vanskelig. Jeg gjorde det ikke ennå, men nå etter siste oppdatering betaler jeg nesten ikke for tapt tid å gå til første sone. Vi kunne i det minste snike oss tidligere, nå kan vi ikke fordi de hører om vi kjemper og kommer ut av ingenting, så det har bare blitt vanskeligere. Det eneste som er verdt å gjøre er å åpne gratis kiste hver dag. Vi får mer ressurser ut av annonse enn ved å rense en sone. Jeg liker det ikke. Jeg respekterer utviklerne, det har et godt konsept, men det er ikke spillbart spill, jeg avinstallerer.
flott spill alt som mangler er et ferdighetstre og litt håndverk, men fortsatt verdt 5 stjerner
NIC3 TRENGER MER GRAFISK OG ÅPEN VERDEN 🌎 HVOR VI KAN GJØRE ALT 👍🏻✌
Ja, jeg vet at dette prosjektet er under arbeid, og som en erfaren spiller trenger dette spillet sniking. Spillere skal kunne snike seg inn på bestemte mål og utføre et øyeblikkelig nærkamp, eller knipse nakken på en kul, dødelig, men stilig måte. Det er det eneste som mangler i dette 5-stjerners prosjektet.
Jeg hater dette spillet, det er bokstavelig talt uspillbart, og det er så stressende, ikke last ned dette spillet noen gang. rediger for utvikler. Jeg ville ikke forlatt denne anmeldelsen hvis det var tilfelle det lønner seg å vinne eller bare bruke timevis på å male
Cyberika er et bra spill, men på enheten min suger det, og ikke glem at det er online.
Jeg spilte en liten stund, men i det andre fikk jeg et nytt område å gå til. ingenting jeg har har i det hele tatt en sjanse til neste nivå. Jeg bruker aldri en krone på noen app, så denne appen er søppel etter at lvl 25 har spart opp 30 000 i creds bare for å bli drept i panseret. Hvis du har pengene, bruk dem på en app som er et pengehull
Spillet er designet for å holde deg til å bruke ekte penger for ikke å blåse hodet av deg med en hagle. Ingen stealth så du er tvunget til å ta mye skade.
Cyberika: Action Cyberpunk RPG Rol Oyunu dcky
Veldig fint spill, jeg har spilt dette spillet siden forrige måned og erfaringen min er veldig god 😎
Jeg skjønner ikke all sutringen her. Dette spillet er mye enklere enn ldoe. Jeg måtte heller aldri bruke en krone, og jeg har så mye legevåpen og rustninger at jeg ikke engang samler dem lenger. Bare spill spillet folkens. Forventer du ikke å være på sluttspill innen den første uken?
det er morsomt, men jeg skulle ønske spillet hadde utsikt i stedet for toppen, og delen som kjører er flott, men jeg skulle ønske det hadde svinger du vet for å gjøre det litt morsomt
Vis serveren nede
Jeg har spilt spillene fra dette selskapet en god stund tilbake, da de bare hadde de siste dagene på jorden frostborn er også et veldig flott spill det krasjet hele tiden på telefonen min. Jeg ble litt skuffet, men dette spillet jeg spiller akkurat nå er det beste de har utviklet uten tvil kan jeg se hvor mye de har vokst
Gameplay er på linje med forløpet til et mobilspill. Jeg liker det uansett, men ressursene som trengs for å reparere utstyr kontra hvor fort holdbarheten slites ut, får meg til å tro at de vil at du skal investere med penger fra ekte verden for å stadig kjøpe inn spillpenger eller utstyr for å erstatte det. Kjør sannsynligvis to oppdrag og utstyret ditt er allerede ødelagt. Kostnaden for å reparere er ganske astronomisk, oppdrett gjør henne ikke nok til å reparere for den samme kjøringen som det ville ta å utføre en enkelt reparasjon enn si 4.
Våpen og klær brytes ned ALT for raskt. Ikke engang på nivå 10 ennå og føler allerede behov for å foreta appkjøp. Du bør ikke måtte bruke tilsvarende et pre-eid konsollvideospill på et mobilspill, det er latterlig. Dere har gått opp et hakk ved å legge til en historie, men hvis det ikke er noen sideoppdrag for å hjelpe deg videre med karakteren, hvordan kan jeg komme videre generelt? Gir ingen mening. Folk er blakke, ingen vil bruke 20 dollar på et spill uten opplåsbare funksjoner
Kjøpte 4,99 hypercoin-pakken 1,99 hypercoin og 0,99 cent cred 29. oktober aldri mottatt. Den daglige belønningen har ikke fungert for meg eller belønningen for å se på TV siden oppdateringen kan du hjelpe meg??
Liker det, men det burde være offline sååååååååååå irritert ser ikke alle har WiFi å spille Jeg ble slått over ansiktet på grunn av sløsing med wifi hvis du gjør det offline. Jeg ber om at dette spillet vil nå 7 milliarder nedlastinger
Cyberika: Action Cyberpunk RPG Roolipelit swd
Nettopp startet dette spillet, så langt så bra. Skal oppdatere min vurdering om litt.
Totalt sett er spillet morsomt etter en stund. Spillet blir vanskelig å spille som mann, de dreper meg fort som faen, og det tar lang tid før stedene tilbakestilles, så jeg må vente lenge for å få mer penger å kjøpe ting. Gjør oppdragene enklere, eller gjør tilbakestillingstiden kortere. Edit: Jammen det svaret, jeg utviklet meg ikke med spillet. Jeg kommer aldri til å spille dette spillet igjen og forteller alle jeg kjenner at de aldri skal få det, eller hvis de har det, bli kvitt det for alltid, jeg er gal Kefir!.
Elsker dette spillet flotte kontroller fin historielinje trenger bedre oppdragsinformasjon i journal for veiledning, men annet enn det er fantastisk
Spillet har alle de riktige elementene som fungerer for det bortsett fra progresjon. Til slutt vil du treffe en veldig hard betalingsmur hvis du vil fortsette å utvikle deg. De vil fortelle deg at du kan gå videre gratis, men det er en ren løgn. Jeg traff den veggen for over en måned siden og har samlet daglige gjenstander, lagret dem for å bokstavelig talt bare spille i noen få minutter før jeg tømmer alt jeg har lagret uten å gjøre noen betydelig fremgang.Avinstallerer og vil ikke bry deg med å prøve noen av de andre spillene deres. Jeg prøvde.
Et ganske kult premiss for hele ideen med spillet. Ikke det at den ikke har vært sterkt påvirket av tidligere filmer, spill osv.. Men så langt bra gjort! Jeg må påpeke at jeg egentlig akkurat har begynt på spillet, så jeg trenger mer tid til å datere det ordentlig.den vil sannsynligvis få flere stjerner etter at jeg har fått litt mer erfaring å basere min vurdering på
Som cyberpunk og lage ny kameravinkel ,,, ikke fra opp . det skal være fra baksiden av spilleren ....
Cyberika: Action Cyberpunk RPG Phiêu lưu dnp
King of Defense: стратегия Стратегии frni
Mye å gjøre i denne neondystopien! Ganske moro, utvidelsen er bra gjort. Har bare spilt noen få dager, og jeg håper på mer tilpasning. 4 stjerner verdt å laste ned så langt. **oppdatering etter noen måneder** Kjøpte en ny telefon nylig og kontoen min på den gamle telefonen hadde problemer med å overføre. Fantastisk teknisk team hjalp meg med å gjenopprette kontoen min innen en uke. Ny Hellbringer/Arcangel-oppdatering ga litt konkurransefortrinn og småprat i den nye chatten er også morsomt. 5*****